Niech się święci!


Dzisiaj jest 1 maja, czyli Święto Pracy, jest to dzień wolny od pracy, całe miasto jakby stanęło w miejscu, nikt się nie spieszy, na Piotrkowskiej od rana było pusto i spokojnie, dopiero pod wieczór dużo osób wybrało  Pietrynkę na spacer lub lody w ogródku.
Jutro jest Dzień Flagi, w czwartek rocznica uchwalenia konstytucji 3maja, dlatego też na głównej ulicy Łodzi wiszą flagi. 




Dzisiaj była piękna pogoda, taka jak w wakacje, szkoda było siedzieć w domu, dlatego pojechałem z mamą, babcią, ciocią i dwoma wujkami do Ogrodu Botanicznego. 
W maju kwitnie tam blisko 50 tysięcy tulipanów, wygląda to przepięknie. 













Przeszliśmy się też po Ogrodzie, w którym wszystko kwitnie, jest zielono i pięknie pachnie. 
Bardzo podobało mi się nad stawem, gdzie chwilę posiedzieliśmy podziwiając przyrodę. 




Potem pojechaliśmy na grilla, byłem najedzony, zmęczony, ale bardzo szczęśliwy. Zmieniałem tylko kocyki, tak żeby mi było jak najwygodniej :)




Mam nadzieję, że Wasze Święto Pracy było równie udane!

Komentarze

Popularne posty