1431!

Znowu rekord! W Majowej Masie Krytycznej pojechało 1431 osób! Imponująca liczba. Myślę, że pozytywną energią tych wszystkich ludzi oświetlilibyśmy Łódź przez tydzień!


Dla mnie to była wyjątkowo udana masa, poznałem nowych przyjaciół i świetnie się bawiłem. 
Wyjątkowo długą trasę, bo aż 22 km, jechałem na przyczepce z Tiką i panem Maćkiem.



Zakochałem się w Tice do szaleństwa. Całą trasę grzecznie siedziała w przyczepce, nic się nie bała i nie nudziła. Psiunek jest dobrze oświetlony i czuje się z panem Maćkiem bardzo bezpiecznie. 



Na placu Tika też dzielnie pozowała do zdjęć i machała radośnie ogonkiem do wszystkich. 



Jeszcze zdjęcie z kamerki przy placu Wolności:



Dzisiaj pogoda dopisała, więc zaraz idę z mamą na rower, do zobaczenia na Piotrkowskiej! 




Dziękuję cioci Emilce i cioci Marice za zdjęcia i opiekę :*

Komentarze

  1. Tika zaprasza Kolorka na wspólne rowerowe wyprawy - masowe i nie tylko - następnym razem jeśli będzie chciał to do przyczepki a nie tylko tak "na doczepkę";). Niestety oświetlenie przyczepki i roweru tym razem nie było włączone - ruszając spod CZMP nie przypuszczałem że tak późno skończymy;) Do zobaczenia. wujek Maciek

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty