Muzyczna Rowerowa Masa Krytyczna w Toruniu

W ubiegłą sobotę byłem w Toruniu na Muzycznej Masie Krytycznej. Mama niestety nie mogła jechać, ale zaopiekował się mną wujek Piotrek i ciocia Marika oraz mnóstwo cioć i wujków z Rowerowej Łodzi. 
Początki były dla mnie ciężki bo wujkowi zabrało się na wygłupy:




Potem wsadzono mnie do koszyka i ruszyliśmy w drogę do Torunia.




Już na miejscu, ubrani w odpowiednie stroje oraz przybrani we flagi masy i Łodzi wyglądaliśmy fantastycznie!





Potem ruszyliśmy w trasę. W masie wzięło udział 670 rowerzystów. Ale i tak my wyglądaliśmy najfajniej.




Na końcu tradycyjnie były ROWERY GÓRĄ!


Toruń to piękne miasto, przez chwilę pozazdrościłem im rzeki, ale potem przypomniało mi się, że my mamy piękne fabryki i parki.




Masa w Toruniu była bardzo głośna i wesoła. Bawiliśmy się świetnie, ale już w najbliższy piątek będzie masa w Łodzi. Nie może Was tam zabraknąć!



Komentarze

Popularne posty