POLSKA GOLA!



Dzisiaj rozpoczęło się ogromne święto piłki nożnej - EURO 2012. Gospodarzem imprezy jest Polska i Ukraina. Nie ma się więc co dziwić, że wszyscy żyją teraz tylko meczami, golami, rzutami rożnymi, a wszystko dookoła jest biało - czerwone. 






W meczu otwarcia grała Polska i Grecja. Oglądaliśmy go z mamą i znajomymi w bardzo ciekawym miejscu, mianowicie w Buddha Pub przy ulicy Tymienieckiego. 



Pub i restauracja są na terenie Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej, czyli w dawnej fabryce Grohmana. Atmosfera była gorąca, a ja się denerwowałem bardzo i z całej siły kibicowałem naszym!


Mecz skończył się remisem 1:1, trochę byłem smutny, że nie wygraliśmy, ale wujek Piotrek mnie pocieszył, kiedy powiedział, że przecież mogło być gorzej!


Następny mecz będzie we wtorek, gramy z Rosją, też będę oglądał i na całe gardło krzyczał BIAAAAŁOOO- CZERWOOONI, DO BOJU BIAŁOOO- CZERWOOOONIII!


Komentarze

Popularne posty