Stare Miasto

Wczoraj była piękna pogoda, wybraliśmy się na spacer po Starym Mieście w Łodzi.

Podobało mi się tam bardzo, sami zobaczcie, jakie to ciekawe miejsce:




Tutaj widać cały Rynek Starego Miasta, to bardzo duży i pusty plac. Jest to jedno z najstarszych miejsc w Łodzi!

 Na rynku stoi ogromny kamień, na którym jest bardzo dziwny napis:
Jedyne, co zrozumiałem, to to, że Łódź jest miastem od 1423 roku, czyli ma 588 lat! To naprawdę dużo!


Po spacerze po Rynku Starego Miasta trochę się zmęczyłem

Nagle za ławką zobaczyłem ogromy kawałek sera!

Jak się okazało, to wcale nie jest ser! To zegar słoneczny w kształcie kawałka układu słonecznego!
Ale niespodzianka!


 Bardzo mi się podobało na Starym Mieście!

Ciekawe, gdzie pójdziemy w przyszłym tygodniu...

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty