Z wizytą w 111 Szkole Podstawowej

W piątek byłem na super spotkaniu! Pani Kasia zaprosiła mnie i mamę do swojej klasy, do Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 111 przy ul. Jaracza. 




Pani Kasia też jest przewodnikiem po Łodzi. Bardzo kocha nasze miasto i przekazuje to swoim małym uczniom. Druga pani nauczycielka, Iwonka, była bardzo miła i zadawał dużo ciekawych pytań.

 
Byłem bardzo zdenerwowany i przejęty, ale bardzo się cieszyłem. Okazało się, że dzieci z zerówki już na mnie czekały i były bardzo ciekawe co mam im do opowiedzenia. 






Zaczęliśmy z mamą opowiadać im o Łodzi. Pokazywaliśmy zdjęcia, okazało się, że dzieci wiele miejsc znają i w wielu już były!



Opowiedziałem im historię o Starym Rynku, jak to kiedyś było tam dużo ludzi i było bardzo głośno. A teraz jest smutno i pusto... Mam nadzieję, że to się zmieni!



Dzieci doskonale znały plac Wolności, były tam nieraz, niektórzy byli nawet w Dętce. 



 Oczywiście znały też Piotrkowską. Jak każdy w naszym mieście!


Bardzo podobały im się krasnale przy bramach, mają sprawdzić czy czasem ich domu nie pilnuje żaden krasnal.


Pokazałem im też flagę Łodzi, ale jak się okazuje moi nowi przyjaciele doskonale znają barwy miasta.


W ich sali wisi taka piękna tablica poświęcona Łodzi. Jest tam nawet moje zdjęcie :)



Na koniec rozdaliśmy wszystkim piny z moim wielkim nochalem, żeby dzieci o mnie nie zapomniały!




I zrobiliśmy sobie zdjęcie na pamiątkę. Mam nadzieję, że się jeszcze spotkam z tą fajną grupą. Bardzo ich polubiłem.

Komentarze

Popularne posty