Zima w Łodzi

Nie przepadam za zimą. Zdecydowanie wolę słońce i ciepło. Lubię długie dni i przejażdżki rowerem po Łodzi. Zima jest fajna, owszem, ale ja ją doceniam tak przez dwa, może trzy tygodnie, potem już tylko czekam na wiosnę! 
Okazuje się, że w tym roku wiosna może przyjść już niedługo! Dzisiaj sobie uświadomiłem, że tak na prawdę to w tym roku prawie nie widziałem śniegu! Cały tydzień byłe przeziębiony i mama nie pozwalała mi wychodzić, a w ten weekend przyszła odwilż i śnieg znika z ulic w tempie natychmiastowym!

Wczoraj w Parku Śledzia odbyły się Śledź Winter Games, zorganizowane przez Zieloną Łódź. Impreza wygląda na super fajną! Niestety nie mogłem iść, bo byłem umówiony z Babcią na obiad. Ale za rok będę na 100 %

Męczyłem mamę o ten śnieg bardzo, niestety ulice Łodzi już nie wyglądają zimowo...


Pojechaliśmy szukać śniegu w parku Na Zdrowiu. Może nie było tak pięknie, jak sobie to wyobrażałem, ale śnieg był! Było biało i zimno. A o to przecież chodzi w zimie :)






Na spacerze był z nami mój przyjaciel Vader, któremu nie przeszkadzało zimno nic a nic. A to dziwne bo Vader z reguły lubi ciepły kocyk.



Oby do wiosny!

Komentarze

Popularne posty