Ale fury!

- Idziemy oglądać wypasione fury? - zapytał tata (przez telefon) mojego wujka
Zacząłem się śmiać na głos i krzyczeć, że ja też chcę fury!
I tak z moim wujkiem Łukaszem i wujciem Leonem pojechaliśmy do Manufaktury na Car Show 2011.


Car Show to największa impreza motoryzacyjna pod gołym niebem w Łodzi i regionie. Od 9 do 17 kwietnia można oglądać naprawdę fajne auta:


To jest rolls royce, jeden najdroższych samochodów świata, często robiony na specjalne zamówienie. 



A to aston martin, superszybki samochód sportowy.


To jest peugeot iOn - samochód napędzany energią elektryczną, czyli to auto nie smrodzi i nie zanieczyszcza powietrza. Wujek twierdzi, że to samochód przyszłości!



Ale poza tymi nowymi furami, były jeszcze auta z automobilklubu, czyli piękne stare samochody. 






A to ja z wujkiem Łukaszem, który bardzo lubi auta :)


Powiem Wam, że zmęczyły mnie te samochody. Jednak wolę rower : ) 



Komentarze

Popularne posty