Prawie jak w New Yorku

Czasami mama pozwala obejrzeć mi coś w telewizji, najbardziej lubię amerykańskie filmy lub seriale, które dzieją się w Nowym Jorku. Prawie wcale nie śledzę fabuły filmu tylko patrzę na miasto, na jego wielkie wieżowce, kolorowych ludzi, piękne parki... Mama powiedziała, że kiedyś polecimy do Stanów (prawdziwym samolotem!), ale póki co pokaże mi Nowy Jork w Łodzi!

I pojechaliśmy na Manhattan, czyli jedno z najwyższych w Polsce osiedli mieszkalnych!
Wooow, nigdy nie widziałem tak wysokich budynków!





Te bloki powstały w latach 70. XX wieku, najwyższy ma 78 metrów wysokości i aż 25 pięter!
Ale z góry musi być widok....







Wszędzie są przejścia, korytarze, czułem się jak  jakimś labiryncie.


Teraz niestety ciężko się tu mieszka, bo Spółdzielnia ma ogromne problemy finansowe. Mam nadzieję, że to się szybko skończy, bo szkoda mi mieszkańców Manhattanu. Mieszkają w fajnym miejscu, w samym centrum Łodzi, a do tego niektórzy mówią, że to nasz Manhattan jest prawdziwy, a ten w Nowym Jorku to podróba :) Przecież każdy wie, że Łódź to Centrum Ziemi...

 (kliknij w zdjęcie)



Na Manhatanie mieści się dużo firm, radio Eska i Wawa, no i nasz dentysta
To bardzo ważne, żeby dbać o zęby! Trzeba je myć dwa razy dziennie i czyścić nitką dentystyczną, a do tego warto raz na jakiś czas iść do dentysty i nic a nic się nie bać! Ja bardzo lubię moją panią doktor, całą wizytę się szeroko uśmiechałem :)




Przepraszam, ze tak długo nie pisałem, to się więcej nie powtórzy! 

Komentarze

Popularne posty