GŁOWNO!

W ten weekend z mamą i babcią odwiedziłem nasze rodzinne posiadłości. Byliśmy w Głownie, tam urodziła się moja babcia, musiałem więc zobaczyć skąd pochodzę. Myślałem, że to jest mała wioska, a okazało się, że to ładne miasteczko.


Jedzie się tam szybko, fajną trasą z pięknymi widokami na lasy i pola. Głowno leży od Łodzi 29 km. 
Główny plac w mieście nazywa się tak samo jak w Łodzi - plac Wolności. 




W Głownie są zalewy zasilane przez rzekę Mrogę. 




Głowno ma bardzo ciekawy herb. Przedstawia on w polu czerwonym głowę Jana Chrzciciela na złotej misie, nawiązuje on do nazwy miasta, która była pierwsza. 


Potem pojechaliśmy do cioci Marysi, która mieszka w domu, ma tam super huśtawkę :)


Ale najfajniej było mi u babci na kolanach. 


Fajnie było w Głownie, ale z przyjemnością wróciłem do Łodzi. Tu jest fajniej. 


Komentarze

Popularne posty