CHODŹ DO PARKU. JEST WTOREK.

Takie tygodnie to ja lubię! Każdego dnia poznawałem kogoś nowego i niesamowitego! 
Wczoraj, na przykład, byłem z wujkiem Krzyśkiem na dachu Galerii Łódzkiej, gdzie spotkaliśmy Jerzego Dudka! Wujek Dudek był wiele razy bramkarzem w piłkarskiej reprezentacji polski w piłkę nożną! 


Wujek Krzysiek Murek Murawaniecki zabrał mnie ze sobą na to spotkanie i to on zrobił zdjęcie! Bardzo dziękuję! I ogromne dzięki dla wujka Piotrka, który mnie wyciągnął z domu :)

To było wczoraj, ale wcześniej też dużo się działo. We wtorek byłem na spacerze po Bałutach - BAŁUTY INNYM OKIEM. Spacer prowadziły... dzieci! Było super! Cykl spacerów, o super nazwie - "Chodź do parku. Jest wtorek" organizuje Centrum Dialogu im. Marka Edelmana. 
Poznałem tam młodych przewodników, którzy jeszcze trochę muszą popracować i pouczyć się historii Łodzi, ale debiut mieli niesamowity!

To jest Bartek, mój nowy przyjaciel, który wie bardzo dużo o Bałutach i Obozie dla Dzieci Polskich przy ul. Przemysłowej. 



Klaudia opowiedziała nam o Parku Ocalałych i misce dla psa i kota. 



Natalia i Julia z 12 Łódzkiej Drużyny Harcerskiej opowiedziały o parku Helenowskim i parku Śledzia.



A to mój ukochany wujek Michał, który wie wszystko!



Mam nadzieję, że takie spacery będą jeszcze w Łodzi tysiąc razy! Było super!
Dziękuję cioci Natalii za zdjęcia.

Komentarze

Popularne posty