Festiwal Kolorów

Wczoraj w Łodzi była niesamowita impreza - Festiwal Kolorów! Nie mogło mnie tam zabraknąć! Niestety mama się pochorowała i musiała zostać w domu, bardzo jej było przykro, na Festiwal poszedł Koloreczek z wujkiem Konradem, Gabrysią i Tomkiem. Spotkaliśmy też ciocię Agnieszkę! 
Impreza była super, w określonym momencie wszyscy wyrzucili w górę kolorowy proszek :)
Miałem wrażenie, że ludzie dookoła są podobni do mnie :)




Mama powiedziała, że ja i tak byłem najbardziej kolorowy ze wszystkich! Impreza była super, było wesoło i kolorowo. Więcej zdjęć możecie znaleźć tutaj: FESTIWAL KOLORÓW. 

Dziękuję wujkowi Konradowi i cioci Małgosi za opiekę i super zdjęcia. 
Mogę Wam chyba zdradzić, że Koloreczek był na wakacjach. Więcej zdjęć wkrótce!



Zdjęcia M&K Strzeleccy. 


Komentarze

Popularne posty