Dzień Dziecka

Dzisiaj jest Dzień Dziecka, czyli święto każdego dziecka, i małego  dużego. Dzisiaj w Łodzi bardzo dużo się działo. Impreza dla dzieci była w Manufakturze, w Ogrodzie Botanicznym, przed Halą Sportową, w parku Julianowskim, na Zdrowiu, nawet w podwórku przy Piotrkowskiej coś się działo. Niestety nie mieliśmy tyle czasu, żeby zobaczyć wszystko. Poszliśmy na chwilę na festyn zorganizowany przez Gazetę Wyborczą. Atrakcji było co niemiara, zobaczcie sami: 



Wziąłem udział w konkursie zorganizowanym przez Regionalną Organizację Turystyczną. 




Przywitałem się z kumplami z SEMAFORA.



Razem z Muzeum Kinematografii poleciałem na Księżyc :)



Potem poszliśmy na pyszny obiad, a po jedzeniu, do Willi Kindermanna. Czekałem na to bardzo długo! 

W willi od 1975 r. mieści się Miejska Galeria Sztuki. Remont tego miejsca rozpoczął się w 2011r., w ten weekend po raz pierwszy można było zobaczyć wnętrze tego secesyjnego budynku. Łodzianie czekali na ten moment i bardzo tłumnie odwiedzili Galerię podczas drzwi otwartych.





Willę wybudowano w 1903r. dla Leopolda Kindermanna, jest to jeden z najpiękniejszych przykładów secesji w Europie! Zachwyca detalami z zewnątrz i w środku. 










Miałem bardzo fajny Dzień Dziecka, spełniłem marzenie, żeby zobaczyć Willę Kindermanna, pobawiłem się ma festynie, zjadłem pyszne lody, a najważniejsze - wszystko to w towarzystwie mojej ukochanej Babci! BYŁO FANTASTYCZNIE!




Komentarze

Popularne posty