Święta w Łodzi :)

Lubicie ten świąteczny czas? Zakupy, kolejki, prezenty? W sklepach lecą kolędy i inne świąteczne piosenki, wszyscy są jacyś uśmiechnięci, chociaż bardzo się spieszą.
Wszędzie są tłumy ludzi, każdy biegnie od sklepu do sklepu, żeby kupić ten wymarzony prezent dla swoich bliskich. Ja lubię ten szczególny moment w roku, kiedy najważniejsza staję się ta druga osoba. I dla niej możemy stać w korku, w kolejce do kasy czy szukać prezentu dwa tygodnie, ale znaleźć w końcu coś idealnego. 


Ja większość zakupów zrobiłem w sklepach przy Piotrkowskiej, szukałem przy tym Świąt w Łodzi i o to co znalazłem:






Przy niektórych sklepach stoją choinki, które ubierały różne firmy, np. ZOO lub lotnisko. 




W Manufakturze też jest bardzo świątecznie:




Ale najpiękniejsze choinki mamy w domu u nas i u babci. Jak ja lubię święta!



A jeszcze tyle przed nami :) 

Komentarze

Popularne posty