MÓW DO RĄCZKI - edycja zimowa :)

Dzisiaj odbył się kolejny kiermasz "Mów do rączki" organizowany przez Pociąg do Łodzi. Po raz kolejny na Księżym Młynie można było kupić rękodzieła łódzkich twórców. Rewelacyjny pomysł tuż przed świętami!



Na pikniku spotkałem trochę znajomych. Była ciocia Ela, wujek Piotrek, Adam i ciocia Agnieszka z wujkiem Michałem, którzy poszli z nami na wycieczkę po Księżym Młynie. 



To był nietypowy spacer, bo prawie po ciemku. Ale dzięki temu wytworzył się niesamowity klimat i nastrój... 



Na zakończenie ubieraliśmy wszyscy razem choinkę, która stoi przed szkołą na Księżym Młynie. 
Choinka wyglądała super! Ozdoby na nią zrobiły dzieci ze szkoły nr 29 im. Jana Kochanowskiego. Łańcuchy i bombki były przepiękne! 





Na Księżym Młynie było kolorowo, chociaż troszkę zmarzłem. Na szczęście w domu mama dała mi herbatę z malinami i już jest znowu idealnie. 



Mam nadzieję, że na wiosnę znowu spotkamy się na kiermaszu na Księżym Młynie! 

Komentarze

Popularne posty