Rowerowa Łódź w Toruniu!

W sobotę, 25 maja, byłem z przyjaciółmi na Muzycznej Masie Krytycznej w Toruniu. Mama się rozchorowała więc opiekowała się mną ciocia Marika, Emilka, Patrycja i wujek Adam. Nawet raz za mamą nie zatęskniłem, tak było fajnie!
Niestety pogoda chyba też nie za dobrze się czuła, bo prawie cały czas padało i było bardzo zimno. Ale Łodzianom taki drobiazg nie jest w stanie popsuć humoru.

Do Torunia pojechaliśmy pociągiem, jak widzicie pojechał ze mną Koloreczek, to byla jego pierwsza wycieczka.


W Toruniu padało, ale byliśmy na to przygotowani


W Toruńskiej Masie Krytycznej pojechało 60 rowerzystów, z czego z Łodzi aż 22 osoby!


Po przejeździe wszyscy jedliśmy pyszne toruńskie pierniki. Nigdy jeszcze nie jadłem czegoś tak dobrego :)


Wujek Adam zabrał mnie do domku, w którym spaliśmy, żebym trochę odpoczął, bo to nie koniec naszych przygód w Toruniu.


Przed nami było jeszcze zwiedzanie Torunia! Opracowaliśmy trasę.


Zabraliśmy dobry humor i ruszyliśmy w miasto.


Spotkaliśmy samego Mikołaja Kopernika!


I ekipę Krzyżaków! Trochę się nawet bałem, ale ci rycerze byli wyjątkowo uśmiechnięci i przyjaźnie nastawieni.


Widzieliśmy Wisłę!


Cioci Emilce i cioci Agnieszce też się rzeka podobała, troszkę szkoda, że nie mamy takiej w Łodzi...


Wróciliśmy do Łodzi zmęczeni, ale zadowoleni bardzo. To była fajna przygoda, ale cieszę się, że już jestem z powrotem w domu.



Autorami zdjęć są: Marika Szejna, Adam Antkowiak, Konrad Bar i Artur Pakuła. Bardzo dziękuję :)

Dziękuję za wyjazd i opiekę. Z Wami zawsze jest bardzo wesoło! 
Więcej zdjęć na moim profilu na Facebooku: O TUTAJ

A w piątek Masa Krytyczna przejedzie przez Łódź. Ciekawe ile będzie osób?




Komentarze

Popularne posty