Odjazdowy bibliotekarz 2013



Dzisiaj było odjazdowo! Po raz czwarty w Łodzi na rowery wsiedli bibliotekarze oraz miłośnicy książek!
Rajd rowerowy "Odjazdowy bibliotekarz" narodził się w głowie łodzianki Pauliny Milewskiej. 
Ten pomysł okazał się tak genialny, że w tym roku na rowery wsiedli bibliotekarze i czytelnicy książek w ponad 100 miastach! Ale wszystko zaczęło się w Łodzi!
Organizatorka i koordynatorka akcji, ciocia Paulina. 



Dzięki temu spotkaniu miałem szanse poznać niesamowitych ludzi, bardzo się z tego cieszę. 

Poznałem Kubę, który jest rycerzem Jedi, miał nawet miecz świetlny!



Wiktorię, która bardzo lubi czytać i dzielnie przejechała całą, bardzo długą, trasę.



Spotkałem się z ukochaną ciocią i wujkiem. Z nimi zawsze jest wesoło. A do tego to prawdziwe szychy - kierują Niebieskimi, którzy niezawodnie obstawiają przejazdy Masy Krytycznej i Odjazdowego. Dzięki nim czuję się zawsze bezpiecznie i spokojnie mogę się dobrze bawić. 



Poznałem też służbę medyczną, która na szczęście dzisiaj nie miała dużo pracy.



Postój mieliśmy pod Biblioteką Uniwersytetu Łódzkiego, tzw. BUŁĄ.


Mogłem się tu powygłupiać z ciocią Kasią :)



Fajnie było dzisiaj, bardzo dziękuję wszystkim za ten dzień!



Komentarze

Popularne posty