Rowerowa sobota w "Różowych okularach"

Wczoraj byłem po raz pierwszy w takiej fajnej kawiarni dla małych i dużych o śmiesznej nazwie: "Różowe okulary".

Zanim zaczęło się spotkanie z uwagą czytałem ulotki o Rowerowej Łodzi i o spotkaniu Cafe Rower, które odbędzie się 16 sierpnia.



Byliśmy tam nie tylko na ciastku i herbacie, ale przede wszystkim chcieliśmy się dowiedzieć, jak się jeździ z dziećmi na rowerze, jakie są przepisy i możliwości przewozu maluchów.
Mogłem wypróbować, jak się siedzi w foteliku, który instaluje się na bagażniku.



W czasie, kiedy pan ze sklepu Dynamo opowiadał o fotelikach i kaskach, ja bawiłem się z Hanią i Szymonem.


Pan z telewizji kręcił rowery i mojego kumpla Misia :)



Na  koniec była największa atrakcja. Mogliśmy się przejechać w takiej specjalnej przyczepce dla dzieci.
Było nam wygodnie bardzo i mieliśmy ubaw po pachy!

Najpierw jechałem z Hanią i jej tatą.


Widać po minie Hani, że bawimy się świetnie!


Potem mnie i Szymona przewiózł  wujek Piotrek. Szymon był zachwycony przejażdżką, mnie też się bardzo podobało.




Dowiedzieliśmy się też, że dziecko do lat 10 może jechać po chodniku, ale jak siedzi w foteliku lub przyczepce, to obowiązują go takie zasady jak dorosłych rowerzystów.
Szkoda, że pogoda nie dopisała, bo mieliśmy jechać jeszcze do parku na piknik, ale i tak było fajnie. 


Komentarze

Popularne posty