Łódź Czterech Kultur

W ostatnim czasie bardzo dużo się działo. Zwiedzałem, odwiedzałem nowe miejsca i poznałem nowych ludzi. Ale ten czas to nie tylko zabawa, ale też praca! I to ciężka!
Na szczęście w pracy mam fajnych kumpli, lubimy to co robimy i mamy przy tym dobrą zabawę. 
Pracujemy nad warsztatami w ramach festiwalu Łódź Czterech Kultur - GENERACJE 2012.
Dużo się będzie działo na festiwalu dla dzieci. 
Na warsztaty trzeba się zapisać, adresy są na stronie festiwalu.
Ja się nie mogę doczekać na warsztaty taneczne, będziemy tam uczyć się tańców z Niemiec i Austrii!
A na warsztatach plastycznych narysujemy naszą wymarzoną Łódź. Taką kolorową i magiczną...
Na warsztaty na pewno pójdę z żyrafą Haliną i Hipsterem, czyli moimi przyjaciółmi z pracy.
Halina już nie może się doczekać. Chodzi ciągle i mówi, żeby już był wrzesień. A do festiwalu zostało tylko 20 dni!


Tutaj mamy zebranie, na którym obgadujemy co będzie się działo no warsztatach. Hipster, jak zawsze, ma inne zdanie niż wszyscy, ale zawsze udaje nam się dojść do porozumienia. 



Do zobaczenia na festiwalu. Będzie się działo!




FILMIK:

Komentarze

Popularne posty