Kwietniowa Masa Krytyczna


Ale się działo! 27 kwietnia, czyli w ostatni piątek miesiąca odbyła się Masa Krytyczna. To była pierwsza moja masa w tym roku! 
Tym bardziej jestem dumny, że byłem, bo była to najliczniejsza masa w historii Łodzi. 1020 rowerzystów przejechało przez nasze miasto. 


Dziwicie się, czemu mam zasłonięte oczy? Wujek Piotrek przebrał mnie za Żółwia Ninja :)
Niektórzy wykorzystali to, że prawie nic nie widzę i robili mi różne numery....


Dopiero na zdjęciu zobaczyłem, że to ciocia Kasia!

Bardzo chciałem jechać z wujkiem Piotrkiem, ale on powiedział, że będzie bardzo zajęty na tej masie i nie będzie miał czasu, żeby mnie pilnować. 


Pojechałem z ciocią Emilką, było mi bardzo wygodnie :)


Na masę jeździ coraz więcej ludzi, niektórzy bardzo dziwnymi pojazdami. Bardzo mi się to podoba. 
Na zdjęciu siedzę na pojeździe Pana Rowerskiego. Kosmiczna maszyna!




Do zobaczenia za miesiąc! Ale zanim przyjedziecie, koniecznie musicie się zapoznać z 10 regułami przejazdu!




Komentarze

Popularne posty