Nowa gwiazda

Siedziałem sobie wczoraj w domu, trochę się nudziłem, nie będę ukrywał, aż tu nagle słyszę dzwonek do drzwi. 
Tata poszedł otworzyć, okazało się, ze to mój ulubiony wujek Piotrek przyszedł po mnie! Chciał mnie zabrać na Piotrkowską. Rodzice się zgodzili, a ja z uśmiechem na twarzy wybrałem się z wujkiem na Pietrynę. 
Wczoraj by bardzo wyjątkowy dzień, w naszej łódzkiej Alei Gwiazd odsłonięto kolejną gwiazdę - Stanisława Barei. 
Stanisław Bareja był genialnym reżyserem komedii, jego "Miś" to dzisiaj jeden z najlepiej znanych filmów w Polsce. 


Byłem bardzo szczęśliwy, że wujek mnie tam zabrał, zwłaszcza, że pozanłem jednego z ulubionych aktorów reżysera, samego Stanisława Tyma!





Przed odsłonięciem gwiazdy odbyła się parada maluchów, czyli Fiatów 126p




A na koniec był tort w kształcie Misia, wyglądał troszkę dziwnie... Nie zjadłem nawet kawałeczka!




Na portalu mmlodz.pl możecie przeczytać relację z odsłonięcia gwiazdy. 


Bardzo dziękuję wujkowi Piotrkowi za to, że mnie zabrał na Piotrkowską. Mama powiedziała, że z wujkiem to mogę nawet na koniec świata iść! 


A za tydzień spotkamy się na Dworcu Fabrycznym


Do zobaczenia!

Komentarze

Popularne posty