II Festiwal Prawdziwej Czekolady

Ostatni weekend był pełen wrażeń! W piątek oczywiście Masa Krytyczna.


W sobotę i niedzielę II Festiwal Prawdziwej Czekolady! Nie mogło mnie tam zabraknąć! Poszliśmy tam z tatą. Zdziwiłem się strasznie, bo myślałem, że to festiwal dla dzieci. Okazuje się, że prawdziwa czekolada to głównie czekolada gorzka i może nie smakować dzieciom.
Ale nie zawiodłem się, bo była tam "Strefa Dziecka". Zaczarowany Ołówek pokazał nam w sobotę jak robi się płaskorzeźby.






W niedzielę wspólnie dekorowaliśmy wymarzony tort.




















W niedzielę można też było zagrać w gry planszowe!


Tu z Asią i jej tatą zaczynamy grę.



Na recepcji już kombinowałem nad wpisem na blogu.



Na festiwalu było bardzo fajnie, nauczyłem się dużo o czekoladzie. Już wiem czym różni sie prawdziwa czekolada od tej kupowanej w sklepach. Mimo, że festiwal okazał się głównie dla dorosłych, świetnie się bawiłem i będę z pewnością w przyszłym roku. Mam nadzieję, że się spotkamy!

fot. Jarosław Bożyk i Dorota Chochlewicz

Komentarze

Popularne posty