Z wizytą w przedszkolu!

Wczoraj był Międzynarodowy Dzień Pluszowego Misia! Już myślałem, ze mama o mnie zapomniała, ale dzisiaj od rana czekały na mnie same niespodzianki! Najpierw pojechałem z mamą do pracy, byłem zachwycony, chociaż podobno ciocia Eliza za mną nie przepada, ale ja i tak ją bardzo lubię. 

Potem pojechaliśmy do Matanel - żydowskiego przedszkola w Łodzi. Czekały tam na mnie dwie urocze dziewczynki - Hania i Janka. Od razu się polubiliśmy!


Dziewczynki mają przyjaciela, konika, który ma na imię Koń. 





To jest Miś, który powstał specjalnie na wczorajsze święto. 


Po tym, jak opowiedziałem o Łodzi i obejrzeliśmy razem trochę zdjęć, bawiliśmy się w dom, byłem zachwycony! 


Dziewczyny tez mnie czegoś nauczyły! Poznałem początek hebrajskiego alfabetu: alef, bet, gimel...



Jestem pewien, że wrócę do przedszkola jeszcze nie raz! 

Komentarze

Popularne posty