Kolorek wymarzony

Wiem, że spodziewacie się zdjęć z Festiwalu Światła, który przez weekend odbywał się w Łodzi. Muszę was rozczarować, zdjęć nie będzie, niestety mamie popsuł się aparat. Co ja z nią mam...

Świetne zdjęcia z Festiwalu są na przykład tu: DARK FRAME i na stronie LIGHT MOVE FESTIVAL

Festiwal, jak zawsze, był niesamowity. Chyba nigdy nie widziałem tylu osób na ulicach Łodzi! 

Jednak w Łodzi dzieje się dużo więcej, dzisiaj wieczorem byłem z mamą i jej znajomymi z pracy w Teatrze Wielkim. Bardzo to przeżywałem, bo to jest wyjątkowe miejsce. Bardzo eleganckie, gdzie trzeba się odpowiednio zachowywać. 


Teatr zaczęto  budować 1949 roku, skończono w 1967!  można tam oglądać opery, operetki i balet. Na widowni może siedzieć 1070 osób! Jest to jedna z większych scen w Europie i druga w Polsce. 



 My byliśmy na balecie "Chopin wymarzony". 
 Zespół Teatru Wielkiego tańczył do utworów Fryderyka Chopina. Ja wszystkiego nie zrozumiałem, ale bardzo mi się podobało :)


Dwa lata temu budynek przeszedł generalny remont. Teraz jest imponujący i robi wielkie wrażenie



Jedyne co bym zmienił to otoczenie Teatru. Znajduje się on przy placu Dąbrowskiego, który jest bardzo betonowy. Jest tam stanowczo za mało zieleni! Aż trudno uwierzyć, ze kiedyś to miejsce wyglądało tak: 

Komentarze

Popularne posty