TEATRALNY HELENÓW

W niedzielę byłem na wyjątkowym wydarzeniu, na Teatralnym Helenowie. W pięknych okolicznościach przyrody spotkałem się ze swoimi przyjaciółmi, poznałem dużo nowych osób, słuchałem koncertów, bawiłem się na warsztatach, śmiałem się i rozmawiałem z ludźmi.
Spotkałem Kolorusię z Gabrysią i Tomkiem. Kiedyś do tego parku chodziło się elegancko ubranym, postanowiliśmy z Kolorusią nawiązać do tej tradycji.




Prawda, że pięknie wyglądamy?

Kolorusia z Gabrysią i Tomkiem oglądali zabytkowe auta, czytali książki o Łodzi, robili wianki i świetnie się bawili :)


 fot. MK Strzeleccy 

 fot. MK Strzeleccy


 fot. MK Strzeleccy

fot. MK Strzeleccy

Ja poznałem nowego kolegę, Kacpra, który też był bardzo elegancki :)



Kacprowi podobały się moje uszy, mam nadzieje, ze jeszcze będziemy mieli okazję się razem pobawić. 




Najfajniejszym punktem programu było sypanie płatków piwoni, które były dosłownie wszędzie!

 fot. MK Strzeleccy

 fot. MK Strzeleccy

 fot. Natalia Żurowska

                                                            fot. Natalia Żurowska


                                                              fot. Natalia Żurowska      

Więcej zdjęć możecie zobaczyć tutaj: TEATRALNY HELENÓW. 

Aż żal, że do następnej imprezy trzeba czekać rok! 

Komentarze

Popularne posty