23. Finał WOŚP

Dzisiaj jest 23. finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W całej Polsce dzieją się niesamowite rzeczy. Kilkadziesiąt tysięcy wolontariuszy zbiera dzisiaj pieniądze na ulicach naszego kraju. Orkiestra gra już 23 lata! Przez ten czas zrobiła wiele dobrego dla dzieci i nie tylko. Za te pieniądze kupiono mnóstwo sprzętu, przeprowadzono badania i wyleczono mnóstwo osób. Dlatego ja i moja mama będziemy grać z Orkiestrą do końca świata i o jeden dzień dłużej!


W Łodzi wolontariusze z puszkami byli chyba wszędzie. Na Piotrkowskiej, w parkach, przy kościołach, w sklepach, na basenach i, przede wszystkim, w Manufakturze!

Od razu wrzuciłem kilka groszy do puszek. Moje wolontariuszki były uśmiechnięte, chociaż już trochę zmarznięte....


Potem już z dumą nosiłem serduszko.



W Manufie oczywiście były koncerty 


I mini lunapark



Potem poszedłem oddać zebrane od babci i mamy złocisze, czyli grosze. Co roku oddajemy je na duże, złote serce.




Na końcu podziwiałem jeszcze pięknie oświetlone drzewa, które rosną wzdłuż ogrodu pałacu Poznańskiego. 




Jak zawsze na WOŚP było super! Będę tam też za rok. 

Komentarze

Popularne posty