Święta, święta i po świętach...

Święta, święta i po świętach... Mnie ten czas minął bardo fajnie i spokojnie. Byłem na spacerze i na pysznych lodach, spotkałem się z ukochaną babcią, czytałem książkę i oglądałem telewizję. I oczywiście jadłem :) Robiłem to na co miałem ochotę. 

Dzisiaj byłem z mamą na krótkim spacerze, spotkaliśmy się z ciociami i wujkami i zjedliśmy pyyyszne lody. Przy okazji zauważyłem, że mamy w Łodzi nowy, fajny plac. Czekam tylko aż zakwitną kwiatki, które są tam posadzone. 




Na nowo odnowionej Piotrkowskiej też jest fajnie, tylko trochę za mało zieleni jest jednak



Dzisiaj był śmingus - dyngus, wujek Marcin nawet chciał mnie oblać, ale ciocia Marika mnie obroniła!



Potem poszliśmy na lody i spacer, znalazłem dużo pięknych, kwitnących drzew i kwiatów. I to w samym centrum miasta. 








Na mieście stoją też plakaty z Janem Karskim. Już w tym tygodniu w Łodzi odbędą się wydarzenia związane z 100. rocznicą urodzin Jana Karskiego



A tym którzy nie wiedzą kim był Jan Karski polecam filmik:


KIM BYŁ JAN KARSKI? // Dowiedz się od Klubu Kuriera

Komentarze

Popularne posty