My name is Rainbow :)

Byłem dzisiaj z mamą w szkole, na prezentacji o Łodzi. Szkoła się nazywa British International School of Lodz i wszyscy tam mówią po angielsku! Uczą się tutaj dzieci z całego świata. 



Ja też musiałem mówić po angielsku, mama przedstawiła mnie moim angielskim imieniem  - Rainbow. Wszystkim się ono bardzo podobało, dzieci często mnie wołały, było głośno i bardzo wesoło!




Wszyscy słuchali z uwagą co mamy do powiedzenia o historii Łodzi, jej zabytkach i atrakcjach.



Niektórzy mięli ważne pytania, na które chętnie odpowiadaliśmy. 



Zaprzyjaźniłem się z moimi nowymi znajomymi, jestem pewien, ze jeszcze się nie raz z nimi spotkam.




A najważniejsze jest to, że wszystkie dzieci bardzo lubią Łódź! Mam nadzieję, że będą chciały ją lepiej poznać i się dowiedzieć jeszcze więcej o jej przeszłości.
Na koniec zaprosiłem dzieci do parku Helenowskiego na Noc Świętojańską. Was też zapraszam! Do zobaczenia w niedzielę!




Dziękuję cioci Natalii za super zdjęcia. 

Komentarze

Popularne posty