URODZINY!!

Dziś są moje drugie urodziny! To był cudowny dzień! Dziękuję wszystkim, że ze mną byli. Szczególnie dziękuję cioci Marice, za wszystko :)

Najpierw z kumplami spotkałem się w fajnej kawiarni Pani Cupcake, przy ulicy Piotrkowskiej. Kupiliśmy tam małą babeczkę, bo jeszcze jestem mały, więc i tort był taki.


Potem poszliśmy do Juliana Tuwima, żeby z nim świętować drugą rocznicę bloga. 
Tuwim był zachwycony, dostał od nas balony i serpentyny. 


Widać, ze był zadowolony, że może być z nami w tak ważnym dniu. 


Byli też moi kumple, którzy przyszli z ciocią Mariką. Zawsze się świetnie razem bawimy.



No i był mój Brat. Bardzo się za nim stęskniłem.



Ale najważniejsi goście to moi przyjaciele i znajomi! To dzięki nim mam ochotę poznawać miasto i pokazywać Wam je na blogu! BARDZO DZIĘKUJĘ! 


Troszkę później przyszedł wujek Tomek, który uwielbia się wygłupiać!




Bardzo dziękuję wszystkim, którzy pomagają nam w pisaniu i robieniu zdjęć, dziękuję cioci Marice, cioci Emilce, cioci Patrycji, Natalii, Kasi, wujkowi Piotrkowi, Mariuszowi, Kowlakowi, Hubertowi. A najbardziej dziękuję Przemkowi. 
To był cudowny dzień. Dziękuję!


Więcej zdjęć na moim profilu na Facebooku.

Komentarze

Popularne posty