Walentynki Obywatelskie

Zbliżają się Walentynki i mimo tego, że nie jest to nasze ulubione święto postanowiliśmy je uczcić w jedyny słuszny, naszym zdaniem, sposób. Postanowiliśmy miłość wyznać Łodzi. Bo z Łodzią to już tak jest, że jak się ją pokocha, to na całe życie!




Byliśmy na spotkaniu zorganizowanym przez Fundację Fenomen
Obywatelskie Walentynki odbyły się już po raz drugi, w ciągu kilku godzin robiliśmy piękne laurki dla władz naszego miasta. Pisaliśmy za co kochamy Łódź, życzyliśmy powodzenia i uśmiechu na co dzień i od święta. 


Ja zrobiłem nawet specjalną laurkę, życząc pani Prezydent kolorowej i pięknej Łodzi.





A taką piękną zakładkę do książek zrobił mój ulubiony wujek Piotrek. Tam na dole, to ja!




14 lutego te wszystkie kartki otrzyma pani prezydent Hanna Zdanowska, mam nadzieję, że dzięki nim się uśmiechnie i pomyśli, że w jej mieście mieszkają super ludzie, dla których warto się starać.


Komentarze

Popularne posty