Jestem

Ale dawno mnie tu nie było... Mam nadzieję, że trochę tęskniliście.
Wiele się działo przez ten czas  - przede wszystkim rodzice dużo pracowali, potem trochę chorowałem, ale już jest wszystko dobrze i mogę się z Wami podzielić moimi wspomnieniami.
Z najfajniejszych rzeczy jakie mnie ostatnio spotkały, to zaśpiewałem na ogromnym koncercie z Łąki Łan, który odbył się w ramach festiwalu Łódź Czterech Kultur.
Było super!



fot. Krzysztof Cytacki

O koncercie możecie też poczytać na portalu mmlodz.pl. Nawet jestem na zdjęciu!

Obiecuję, że będę się na blogu znowu pojawiać regularnie. A już w ten weekend będzie się bardzo dużo działo. 
W piątek widzimy się na masie krytycznej!


W piątek rozpoczyna się także Festiwal Prawdziwej Czekolady, spotkamy się tam na 100%.


Komentarze

Popularne posty