Miasta dla rowerów!

Już wtorek, a ja ciągle żyję weekendem!
W sobotę było spotkanie przedstawicieli organizacji rowerowych z całej Polski działających w sieci "Miasta dla Rowerów". Ta organizacja chce ułatwić życie wszystkim rowerzystom, no i uświadomić kierowcom, że na rowerze jest duuużo fajniej niż w samochodzie.


Przyjechali do Łodzi rowerzyści z Warszawy, Szczecina, Poznania, Torunia, Bydgoszczy i z wielu innych miast.



Zjazd odbył się w bardzo ważnym momencie dla wszystkich miłośników jednośladów, 22 maja weszły zmiany w Ustawie o Ruchu Drogowym. 


Zobaczcie filmik o zmianach w przepisach "Rowerzysta z prawej"


To jest bardzo ważne dla wszystkich uczestników ruchu! 22 maja był prawdziwym świętem dla rowerzystów, wcale się nie dziwię, że przedstawiciele organizacji rowerowych spędzili go w Łodzi. Wybór miasta był prosty i oczywisty!

Z tej okazji organizacja Rowerowa Łódź zaprezentowała nowe logo:


Tutaj widać logo na koszulce mojej i cioci Ewy.



Na zjeździe były bardzo różne rowery, kilka wypróbowałem:

Tu na poziomce, na tym rowerze się jedzie na leżąco:


Tu na kolarce, która jest bardzo szybka:



I na rowerze sportowym:


Ale i tak najfajniej było mi w koszyku u mamy:


Zobaczcie jak mnie rowerzyści ubrali :)
Było mi bardzo niewygodnie i gorąco, ale wyglądałem czadowo.



Później musiałem się trochę przewietrzyć, ciocia Emilka zabrała mnie w fajne miejsce. 
Bardzo się bałem, ale ciocia trzymała mnie bardzo mocno

 


A potem stała się rzecz niebywała! Wujek Piotrek, ten sam, który mnie ostatnio "porwał" na Masie Krytycznej zabrał mnie na przejażdżkę rowerem i powiedział: "Młody, jesteś nawet fajny!" 
Wujek też jest fajny!




Na szczęście już za trzy dni znowu będzie rowerowo! Bo już w najbliższy piątek Masa Krytyczna!


Do zobaczenia!

Komentarze

  1. Do góry głowa Młody ! Jeszcze będzie z Ciebie tęczowy chłopak !

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty